SkyraLogg inn

Kontinuerlig forbedring

Med Skyra blir det enklere for redaktører å forbedre sitt innhold, basert på tilbakemeldinger. Teamledere får full oversikt over hvem som gjør hva og kan delegere oppfølging med tiltakskort.

Fant du det du lette etter?

Kontinuerlig forbedring er umulig uten tilbakemeldinger. Hvordan vet du hva som bør forbedres? For å jobbe med forbedring og kvalitetssikring er det derfor viktig med et lytteapparat på nettsiden. Tilbakemeldinger fra brukerne hjelper deg å oppdage når innhold er mangelfullt, utdatert eller feil.

En populær løsning er å plassere et felt for tilbakemelding på bunn av innholdssider med spørsmålet "Fant du det du lette etter?".

Dette er unikt med Skyra

Et smart system for å håndtere og delegere tilbakemeldinger sparer deg for mye tid og hjelper deg å holde fokus på det viktigste. Skyra sin løsning skiller seg ut ved at det er enkelt å få oversikt over tilbakemeldingene og enkelt å markere det som skal følges opp.

Tiltakskort med Skyra

Enkel oppfølging

Tiltakskort gjør det enkelt å skille ut tilbakemeldinger som skal følges opp. Oppgaven kan delegeres til rett person for oppfølging og kommentarer legges inn ved behov.

Oversikt over tilbakemeldinger

Få oversikt

Få oversikt over alle tilbakemelding eller bruk filter for å zoome inn på noen. Du kan slette, kategorisere eller markere for oppfølging.

Se hvordan det funker

Se hvordan det funker

Ta kontakt med Jon for å se hvordan Skyra kan hjelpe deg å jobbe mer effektivt med tilbakemeldinger fra nettsiden.

99624503

jon@skyra.no