Innsikt for å lykkes med god brukeropplevelse
Skyra er en plattform for å jobbe mer effektivt med innholdsstrategi, prioriteringer og tiltak - som gir bedre brukeropplevelser og økt selvbetjening på nettsider
Kom i gangFå hjelp med
Toppoppgaver
Mål toppoppgaver og rapporter brukeropplevelse med klare tall. Få klarhet i hvorfor folk besøker nettsiden, om de får gjort det de kom for eller hva som skaper problemer.
Les mer
Brukerundersøkelser
Spør på rett tidspunkt og i rett kontekst. Kartlegg brukerbehov, klarspråk og test hypoteser. Skyra sine mini-undersøkelser gjør det enkelt å inkludere brukerinnsikt som en naturlig del av arbeidet.
Les mer
Rekruttering til brukertest
Rekrutter ekte brukere fra nettsiden og bygg ditt eget panel. Besøkende melder seg enkelt på gjennom et skjema med samtykke, så du kan ta kontakt for å sette opp testen.
Les mer
Kontinuerlig forbedring
Gjør det enda enklere for både team og ansatte å forbedre sitt innhold. Skyra har url-spesifikk rapportering og deling til redaktører. Sorter tilbakemeldinger i kategorier eller opprett en "to-do" for effektiv oppfølging.
Les mer
Vi har en målsetting om å bruke ressurser mest mulig effektivt. Derfor trenger vi Skyra.
Jarle Stokland
Nettredaktør i Miljødirektoratet
Vi ønsket å jobbe med metodikken 'jobs-to-be-done' og trengte et verktøy som ga oss nødvendige data. Skyra sin løsning var perfekt."
Erik Bø Bakke
Leder for marked og salg i Bulder
Et verktøy for både team og ledelse
Rapporter brukeropplevelsen med klare tall og data eller dykk ned i konkrete tilbakemeldinger. Med filter kan du segmentere på spesifikke målgrupper, tidsperioder og mer.
Bli kvitt synsing
Med Skyra får virksomheten et styringsverktøy for å basere beslutninger på innsikt og data, fremfor synsing. Med et felles bilde av brukernes behov og utfordringer blir dere mer samkjørte i diskusjoner. Spar tid og penger ved å jobbe fokusert der det trengs.
Følger lovverk og regulatoriske krav
Skyra er unikt posisjonert med tanke på norske krav til GDPR, sikkerhet og universell utforming. Verktøyet har funksjonalitet som gjør personvern enkelt å håndtere og vi har valgt den franske skyleverandøren Scaleway med datalagring i EU. Skyra støtter WCAC 2.1.
Nysgjerrig på nye lanseringer?
Hos oss trykkes idéer, design og kode opp i et tempo raskere enn Blodstrupmoens Boomerang Rapido. Noen syns det er interessant å få innblikk og være med å forme helt ferske funksjoner. Er du en sånn? Bli med i Skyra Beta for å få nyheter og invitasjoner til brukertesting.
Ta kontakt for å høre merDette får du som kunde av Skyra
Plattform for brukerinnsikt
Skyra er en unik innsikts-plattform bygget for å jobbe med populære metodikker som; toppoppgaver, kjernemodellen, brukertesting, klarspråk og OKR. Sett opp egne undersøkelser og se resultater i dashboard eller eksporter til andre verktøy.
Bistand, råd og oppfølging
I tillegg til et verktøy får du hjelp! Vi hjelper deg å komme godt i gang med anbefalte undersøkelser og gir tips til utforming av spørsmål. Vi kan lære deg opp i analyse, anbefalte metodikker eller sette deg i kontakt med fageksperter fra vårt nettverk.
Tilgang for alle
Sett opp så mange brukere du vil og få hele organisasjonen med på å bygge en kultur hvor brukeropplevelse er i fokus. Med tilgangsstyring velger du hvor mye eller lite tilgang du gir hver bruker.
Mulighet til å påvirke
Skyra utvikles i et ganske raskt tempo. Vi er et fokusert team som leverer forbedringer og ny funksjonalitet fortløpende. Og vi tar deg gjerne med på å forme fremtidige løsninger.
Are Halland digger Skyra
Mannen bak kjernemodellen - Are Halland - anbefaler at man så raskt som mulig kommer i gang med en forundersøkelse (Discovery) for å samle fritekstsvar til analyse.
Les mer på Kjernekaren.noBenchmarking for offentlig sektor
Vi hjelper stadig flere i offentlig sektor med brukerinnsikt. Det betyr at vi kan etablere felles målingsparametre og rapportering. Slik blir det enklere å samarbeide, lære av hverandre og jobbe med sammenhengende tjenester. Dette er spesielt aktuelt for de som jobber med toppoppgaver eller klarspråk som arbeidsmetodikk.
Ta kontakt for å høre mer